Nieuwsmail Hulptroepen 2-12-2013

Hier zijn andere gerelateerde zaken, bijeenkomsten of links te vinden.

Plaats reactie
Hulptroepen
Site Admin
Berichten: 88
Lid geworden op: 26-11-2013 14:56

Nieuwsmail Hulptroepen 2-12-2013

Bericht door Hulptroepen » 02-12-2013 11:58

Hey allemaal!

Even een kleine update over de stand van zaken met de hulptroepen:

Oproep De Zon:Boekhandel de zon heeft een oproep geplaatst in hun nieuwsbrief om nieuwe mensen te werven. Hierover heb ik ook een topic geplaatst onder "Extra en Nieuws"

Forum:Het forum begint vorm te krijgen! Voor hen die nog geen inlog hebben klik hier om te registreren of mail mij even en ik maak een account voor je aan. Veel van de communicatie zal via
Het Forum bestaat uit de volgende onderwerpen:

Hulptroepen Info
- Welkom bij Hulptroepen
Introductie
- Wie zijn de Hulptroepen
Stel jezelf voor - Hier kunnen de hulptroepen zichzelf voorstellen
Lijst met Hulptroepen - Hier staat de lijst met Hulptroepen. Deze wordt bijgewerkt als er nieuwe mensen bij komen.
- Extra en nieuws
Hier komen gerelateerde projecten, nieuws binnen de groep en de e-mails (ook deze) die worden verstuurd terecht.

Hulp
- Regio Maastricht
- Regio Parkstad
- Regio Heuvelland
- Andere Regio

Hier kan een hulpvraag geplaatst worden als dat nodig is.

Helpen
- Kan ik mee helpen?

Wat kun jij doen? - Hier kun je aangeven als je ook de Hulptroepen wilt helpen.
"Vacatures" Wat missen we nog? - Hier staat een lijst met wat we nog echt nodig hebben
Verder kunnen hier post geplaatst worden.
- Verhalen van geboeden hulp
De naam zegt het al :)

Hulpvraag
Ik ben nog opzoek naar middelen om mensen te bereiken die daadwerkelijk in nood zitten. Ik hoop via Chris, Nikki en Jolijn mensen te vinden die hulp nodig hebben. Wanneer anderen merken dat er iemand is die hulp kan gebruiken, laat het weten! Dit e-mail adres kun je gebruiken om hulpvraag te melden of het forum bij de regio. Wanneer er een hulpvraag is zal deze op het forum komen en zal ik jullie allemaal een mail sturen. Ik merk vanzelf wel wie wel en niet kan helpen.

Heel erg bedankt iedereen voor het participeren in dit mooie project! Ik hoor graag snel van jullie!

Kevin
Kevin M. Los
Coördinator Hulptroepen
alleenwoorden@gmail.com
http://hulptroepen.forum2go.nl/
https://www.facebook.com/Hulptroepenzl

LinkedIn: nl.linkedin.com/in/kevinmlos/

Plaats reactie