Anonieme Hulpvraag Heerlen

Hier vind je de hulpvragen die al zijn geweest.
Plaats reactie
Hulptroepen
Site Admin
Berichten: 88
Lid geworden op: 26-11-2013 14:56

Anonieme Hulpvraag Heerlen

Bericht door Hulptroepen » 06-02-2014 16:34

Vandaag heb ik een mail ontvangen van iemand die gezelschap zoekt. Ik ken deze persoon zelf en het is een geweldige kerel. Wie wilt hem helpen?

"Hoi Kevin,

Zoals je wellicht weet is er momenteel héel veel aan de hand in mijn persoonlijke leven. Er is iemand op me pad/ in me leven gekomen waardoor dit allemaal op gang gekomen is.
Zelfs wist ik dit al jaren, diep in mijn bewustzijn dat dit stond te gebeuren. Maar moest wachten tot diegene in me leven kwam en me wakker schudde, wat uiteindelijk nu ook gebeurd is.

Ik ben als kind heel erg veel gepest en heb dit nooit laten merken aan me ouders of wie dan ook. Heb me altijd veilig teruggetrokken bij me ouders. Zodoende nooit in uitgangsleven geweest
was eng voor me. En met als resultaat nooit vrienden/vriendinnen gehad.

Nu op moment heb wel kennissen en vriendin waar mee praten kan. Maar mis nog steeds het mannelijk contact, van mannen onder elkaar. En dacht wellicht dat bij jouw in de groep ook mannen
zitten die dat ook hebben ? die ook behoefte hebben aan bijv. leuke spelavonden met elkaar, of avondje tv sport, films of wat anders kijken. Maar ook mannen die leuk vinden om samen iets te
ondernemen. opties genoeg.

Maar ik onderschrijf jouw hele opzet van hulptroepen, vind ook zo waardevol iets dat je zoiets opstart in huidige tijd. Ik vind ook erg leuk als ik iemand ergens wat ook moge zijn mee kan helpen.
Kortom vind fijn iets om voor anderen te kunnen doen cq te mogen betekenen. En verbreid ook me kring qua sociale contacten ermee. Ik vind onwijs initiatief van je en zou graag mijn steentje eraan
willen bijdragen....welke deze ook moge zijn.

Neem aan dat je bovenstaade verhaal wel begrijpt. Hoor ik graag van je wat je ervan vind.

Vriendelijke Groet
"
Kevin M. Los
Coördinator Hulptroepen
alleenwoorden@gmail.com
http://hulptroepen.forum2go.nl/
https://www.facebook.com/Hulptroepenzl

LinkedIn: nl.linkedin.com/in/kevinmlos/

Bjorn
Berichten: 7
Lid geworden op: 27-11-2013 22:26

Bericht door Bjorn » 06-02-2014 19:36

Misschien kan ik hier in helpen?
Laat maar iets weten.
8)
Blijf(t) Kleuren!

Plaats reactie