Stel jezelf voor!

Hier vind je de info over de verschillende mensen taken die al in geval van nood eventueel geboden kunnen worden.
Hulptroepen
Site Admin
Berichten: 88
Lid geworden op: 26-11-2013 14:56

Stel jezelf voor!

Bericht door Hulptroepen » 27-11-2013 16:51

Hey Allemaal,

Hier kun je jezelf voorstellen!

Klik op "Reply" om te reageren en je voor te stellen.
Vertel anderen wie je bent en wat je doet :)

Kevin M. Los
Coördinator Hulptroepen
alleenwoorden@gmail.com
http://hulptroepen.forum2go.nl/
https://www.facebook.com/Hulptroepenzl

LinkedIn: nl.linkedin.com/in/kevinmlos/

Hulptroepen
Site Admin
Berichten: 88
Lid geworden op: 26-11-2013 14:56

Stel jezelf voor!

Bericht door Hulptroepen » 27-11-2013 17:34

Mijn naam is Kevin,

Ik ben 25 jaar oud en heb dit projectje opgezet. Ik woon met mijn lieve verloofde in Heerlerbaan. In mijn dagelijks leven werk ik als CM Advisor voor een groot telecombedrijf in Nederland. In mijn vrije tijd werk in op de koopzondagen als vrijwilliger in de Wereldwinkel in Heerlen en werk daar mee aan de PR. Ook rijd ik 1x per maand mee met de soepbus van het leger des heils, help ik mee in met de PR voor de groep in oprichting "Vrije Mens Zuid-Limburg" en heb ik mee mogen helpen met een aantal leuke projectjes op maatschappelijk gebied.

Voor de Hulptroepen ben ik bereid brood te bakken, cursus zuurdesem brood (inclusief zuurdesem en onderhoud) te geven en de boel in goede banen te leiden. Alle hulp is welkom.

Groetjes,
Kevin
Kevin M. Los
Coördinator Hulptroepen
alleenwoorden@gmail.com
http://hulptroepen.forum2go.nl/
https://www.facebook.com/Hulptroepenzl

LinkedIn: nl.linkedin.com/in/kevinmlos/

Bjorn
Berichten: 7
Lid geworden op: 27-11-2013 22:26

Aangenaam

Bericht door Bjorn » 28-11-2013 12:02

Ik ben Bjorn, dertiger uit Landgraaf. Dichter en autodidact vrije kunstenaar.
Specifieke hulp heb ik op dit moment niet, maar ik ben bereid om te helpen waar het kan.
Verder gaan we zien wat dit forum gaat brengen en welke hulp er gevraagd wordt en of er dan hulp geboden kan worden.
Mijn motto is; Blijf(t) Kleuren.
:D
Blijf(t) Kleuren!

massizzo
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-11-2013 21:13

Voorstel rondje

Bericht door massizzo » 28-11-2013 19:02

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik me voorstellen.

Mijn naam is Carmen Massizzo, ik ben een werkende moeder van 2, inmiddels volwassen, kinderen en mijn leeftijd is 50 jaar jong.
Wat heb ik te bieden in dit hulpforum?
Graag wil ik mensen helpen met een goed gesprek, mijn visie op het leven en een hart onder de riem.
Door mijn eigen levenslessen, mijn interesses en mijn werkervaring hoop ik van positieve waarde te kunnen zijn voor een ieder die mij nodig heeft.

Kris
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-11-2013 08:50

Vastgoed vraagstellingen

Bericht door Kris » 01-12-2013 22:23

Mijn naam is Kris Nedev en ik ben mede-eigenaar van een vastgoed adviesbureau gelegen in Heerlen. Mijn bedrijf geeft advies (maar voert ook veel zaken zelf uit) met betrekking tot planmatig onderhoud aan vastgoed, (vastgoed) storingen/meldingen verhelpen van onze klanten (onder andere VvE’s, particulieren, gemeente, beleggers, etc.) en tussenpersoon van een financieringsproduct bij VvE’s.

Wij, mijn collega en ik, willen wat betekenen voor de maatschappij en hebben op lange termijn een bepaalde visie voor ogen. Recentelijk zijn wij ook begonnen met een maatschappelijk project in de wijk Vrieheide. Hierover zal ik meer vertellen bij de topic „Extra en nieuws”.

Voor zover mijn collega en ik wat voor de mensen kunnen betekenen op het gebied van onderhoudsbeheer en andere vastgoed gerelateerde vraagstukken, willen wij helpen! 
Graag wil ik ook vermelden dat de deelname gekoppeld is aan de ontwikkelingen binnen onze onderneming. Indien we in een bepaalde periode niet tot nauwelijks ruimte hebben om dit soort nevenactiviteiten uit te voeren, genoodzaakt zullen zijn om eerst te focussen op onze dienstverlening zodat wij financieel gezond blijven.

Wim
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-12-2013 15:02

Hulp Maastricht

Bericht door Wim » 02-12-2013 17:15

Hallo,

Mijn naam is Wim, 51 jaar, en capabel om huis en tuin klussen te doen. Vooral ervaren op auto-gebied. Dus bel maar, dan kijken we wel of het allemaal zinvol is.

0653317221

Gr. Wim
Doe ook gratis Reiki en yoga

undifined
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-11-2013 13:10

Keimpe de Jong

Bericht door undifined » 05-12-2013 12:59

Hallo, ik ben Keimpe de Jong, 37 jaren jong.

Ik ben computer programmeur, heb heb dus veel ervaring met hardware en software.
ik ben niet te beroerd om mn handen uit de mouwen te steken en actie te ondernemen waar dat nodig is.
Verder houd ik van koken / bakken.

ik heb een alternatief voor geld ontwikkeld: http://i-opeen.com/

beautifullspiritualwoman
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-11-2013 17:22

stel jezelf voor

Bericht door beautifullspiritualwoman » 05-12-2013 13:15

Hallo ik ben brit ik ben een moeder 39
jaar en 2 kids 15 en 18 jaar oud allebei niet meer thuis woonde heb een relatie van bijna 3 jaar die ook moeilijk verloopt omdat me vriend zijn handicaps heeft maar dat hoort bij het leven ,heb lange tijd mee gedraaid bij de SP hulpdienst heb lang gewerkt bij kinderboerderij vrijwillig ,leef zelf van bijstand en heb zo me moeilijkheden waar ik vaak niet uit komt ,maar ik sta open om een ander t helpen mits het in me omgeving is natuurlijk *echt susteren* ik heb namelijk geen rijbewijs en ook geen auto

grt knuff brit

Freek
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-12-2013 14:07

Freek Vdf`s Bulder en Poot Breekijzer

Bericht door Freek » 09-12-2013 16:17

Hallo, Ik ben Freek 45 jaar oud, gedreven door passie en allergisch tegen onrecht. Zelf altijd ondernemer geweest. Ik kan helpen met faillissements zaken, kan doorbreken als beller ( om bijv iemand aan de lijn te krijgen) doe kruidengeneeskunde en als hobby maak ik muziek/cabaret. zoek je een breekijzer of een luisterend oor? ik ben er voor je en strijd met je mee. we zijn genoeg genaaid. toch?

Godelieve
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-11-2013 22:09

Voorstellen

Bericht door Godelieve » 09-12-2013 16:25

Kevin heeft gevraagd me even voor te stellen aan de groep. Dus bij deze.

Ik ben Godelieve, ben nog even 54 jaar. Ik heb 4 kinderen en een kleinzoon, drie schoondochters en een kleinzoon.
Wat ik te bieden heb is mentale en spirituele coaching en ondersteuning. Ook werk ik als natuur geneeskundige of leg kaarten met betrekking tot eventuele problemen. Wat ik verder zou kunnen aanbieden hangt af van de hulp vraag. Ik zou zeggen hou me op de hoogte en ik kijk/luister mee. Verder kan ik als gezelschapsdame fungeren voor ouder of zieken. ook schrik ik niet terug voor stervensbegeleiding. Verder zijn mijn hobby's, gitaar spelen, zingen, schilderen, koken, op vakantie gaan, vrouwen avondjes, quilten, lezen, leren en verder alles wat met spiritualiteit en groei op mensgelijkvlak te maken heeft.

Namasté
**HET VERWEZENLIJKEN VAN JE DROOM LIJKT EERST ONMOGELIJK, VERVOLGENS ONWAARSCHIJNLIJK, MAAR UITEINDELIJK ONVERMIJDELIJK**

Plaats reactie